Translate

dinsdag 26 juni 2012

luiertas

ik wilde graag een luitertas zelf maken.
na wat zoeken op internet vond ik de patronen van http://www.misslittle.nl/ de leukste.
ik heb bij haar een compleet pakket besteld. ik moest het dus alleen nog in elkaar zetten.

omdat dit mijn eerste naai ervaring was heb ik eerst zelf gekeken en tot aan het stuk dat alle delen geknipt moesten worden en de lapjes aan elkaar kwam ik er uit. daarna werd het voor mij wat moeilijker. mijn oma heeft toen even meegekeken. dankzij haar kwam ik weer een heel stuk verder.

ik moet zeggen ik ben heel blij met het eind resultaat zeker voor de eerste ervarinen met de naaimachine. sommige dingen hadden beter gekunt maar dat is weer een leer voor de volgende keer he.
over de tas zit een verschoonkussen die je er dus af kunt halen om je kindje op te verschonen.

dit is de voorkant met flap open
en nog 1 van de achterkant met flap eraf.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten