Translate

dinsdag 26 juni 2012

mijn zwangere gipsbuik

toen ik 34 weken zwanger was hebben mijn tante,mijn moeder en ik mijn buik gegipst. met de bedoeling om hem als het kindje geboren is te gaan mozaieken.
zo gezecht zo gedaan. toen ons zoontje eenmaal geboren was en alle drukte rond de kraamtijd voorbij was. zijn mijn tante en ik begonnen met het mozaieken van de buik.
omdat er op de kamer van S een boom met uiltjes op de muur zit wou ik graag iets met uiltjes.
we hebben er voor gekozen om een grote uil in het midden van de buik te maken en over de borsten de geboorstedatum en onder op de buik zijn naam.

voordat we konden beginnen met mozaieken heb ik eerst de buik verstevigd voor nog meer  gipsverband erop te doen.
het begin is er.


nu is mijn zoontje bijna zes maand en vond ik het wel tijd worden om de buik eens af te maken.
dus ik ben gisteren in de weer geweest met het laatste stukje van de buik en dit is het resultaat.
binnenkort moet ik hem nog even voegen en dan is het de bedoeling dat er een triplexplaat blauw geverfd word en aan de bruine muur in zijn kamer komt te hangen en daar komt de buik dan weer aan. zodra hij hangt zal ik hier een foto plaatsen.

1 opmerking: